• Werken bij Ignatius
  • Kinderboekenmarkt
    Onze kinderboekenmarkt was een succes!
    Bedankt voor jullie bezoek en aankopen.
    We mogen voor 1500 EUR nieuwe boeken aankopen om onze boekenhoeken aan te vullen.
  • Bezoek onze school!

Beste ouder,

Ben je op zoek naar een groene school waar je kind centraal staat, waar de klassen uitgerust zijn met uitdagend materiaal, waar het pedagogisch klimaat stimulerend is, …. dan zit je op onze school Sint-Jozef goed.

Op maandag 19 en dinsdag 20 februari organiseren wij telkens van 17 uur tot 18 uur een rondleiding in de school. Gelieve hiervoor even in te schrijven via deze link

We hopen jullie zeker te ontmoeten!!

• Tuinfeest 6 mei 2023
  • Bedankt

Met het geldtapijt werd € 1 430 ingezameld voor de slachtoffers van de aardbevingen in Syrië en Turkije.

• Pyjamadag vrijdag 10 maart 2023
    Bednetters missen niet alleen de les. Ze missen ook de leuke momenten die je op school beleeft.
    Op vrijdag 10 maart 2023 steken we daarom alle zieke leerlingen een hart onder de riem en komen we in pyjama naar school.
  • CARNAVALFUIF 2023
  • Kerstwens 2022
  • Week van het bos
  • Late inschrijvingen schooljaar 2022-2023

De late inschrijvingen voor het schooljaar 2022-2023 zullen van start gaan op dinsdag 7 juni 2022 om 9.00 uur. Registreer via een van de onderstaande links:

Bij de late inschrijvingen is het principe dat wie zich eerst aandient ook eerst bediend wordt. Met e-mails die verzonden worden vóór de start van de vrije inschrijving zal echter geen rekening worden gehouden!