Welkom … en ga gerust met ons mee op ontdekkingsreis doorheen onze basisschool!

We vertellen u op deze website graag wat meer over onze school: onze werking, troeven, wie er in onze school werkt … Via het menu kan u navigeren naar de verschillende onderdelen. Aarzel niet ons te contacteren bij vragen. We wensen je veel surfplezier!

Beste ouders,

Het verheugt ons dat u voor het onderwijs van uw kind op onze school een beroep doet. Terecht verwacht je van de school degelijk onderwijs, een passend onderwijsklimaat en een christelijk geïnspireerde, eigentijdse opvoeding. Wij, de directeur en de leerkrachten, zullen alles in het werk stellen om uw kind(eren) de kans te geven zich optimaal te ontplooien.

Beste kinderen,

Hartelijk welkom in onze school. We hopen dat je het fijn vindt bij jouw meester of juf. Zij zullen hun best doen om in een warme sfeer je heel wat boeiende zaken te leren en te laten ervaren. Heb je zorgen? Spreek je leerkracht of de directeur dan zeker aan. Samen vinden we zeker een oplossing om jou een gelukkig en tof schooljaar te geven. We wensen je een onvergetelijke tijd in onze school.

Het schoolteam