Wafelverkoop… Dank u!!!

Onze wafelverkoop was een succes! Er werden vlotjes 2.471 dozen wafels verkocht, wat ons een schitterende opbrengst geeft.  HARTELIJK DANK voor jullie steun!

De opbrengst van de verkoop gaat integraal naar onze speelplaatswerking. Samen met de sponsoring door zowel ons oudercomité als ons schoolbestuur + onze 2de handsverkoop,  kunnen we hiermee een groot speeltoestel voor de speelplaats aanschaffen.  Goed nieuws …. de plaatsing is zelfs al volop aan de gang. Bovendien worden de klassen van juf Biek (onth), juf Marleen (2KLB), juf Kim (4A) en juf Reinhilde (5A) als winnaars van de wafelverkoop (deze klas verkocht de meeste wafels) beloond met een speciale prijs. Namelijk met een een geschenkbon om spelmateriaal voor de speelplaats aan te kopen. Proficiat!!

Zo kan iedereen genieten van de opbrengst van deze wafelverkoop.

Comments are closed.